/Praktično, kada bi Instagram i Pinterest dobili bebu.
Ako praćenje TikTok-ovih najnovijih CORE trendova nije bilo dovoljno, uskoro će se pojaviti novo dete na poslovičnom bloku platformi društvenih mreža. Najnovija aplikacija koja privlači našu pažnju je Lemon8, aplikacija za deljenje videa i fotografija u stilu Instagrama iz TikTok-ove matične kompanije, BiteDance. Lemon8 raste na rang listi prodavnica aplikacija, sada postaje jedna od 10 najpopularnijih aplikacija koje se preuzimaju u SAD.
Iako aplikacija nije tehnički nova (već je lansirana u zemljama poput Singapura, Tajlanda i Japana), čini se da još nismo mnogo čuli o njoj. Evo svega što biste želeli da znate da biste bili u prednosti.
ŠTA JE LEMON8? - To je aplikacija za društvene mreže koja podržava sadržaje poput video zapisa i fotografija o temama – kao što su hrana, wellness, lepota i putovanja. Možete da dodajete fotografije i video zapise na svoj profil, da istražujete odabranu stranicu tipa „Za vas“ i da, i dalje možete da „pratite“ i da budete „praćeni“ na platformi. Međutim, fokusira se na vašu sposobnost da kupujete sadržaj koji vidite – kao što je odeća uticajne osobe i koliko košta.
ZAŠTO JE POPULARAN? - Lemon8-ova matična kompanija BiteDance takođe poseduje TikTok, tako da ima dobro povezanu podršku. Iznenadni porast popularnosti aplikacije je dobar pokazatelj da etablirani kreatori iz TikTok-a već prisluškuju da se pridruže i promovišu novu platformu svojoj postojećoj publici.
Lemon8 se izdvaja kao hibrid sadržaja za kupovinu. Njegov pristup je platformi dao prednost, pri čemu se opisuje kao da su „Instagram i Pinterest dobili bebu“.