/Donosimo detalje.

Dok danas Nike slavi 50 godina poslovanja, on takođe služi kao „prvi dan“ za najnoviji projekat, .SWOOSH. Web3 platforma, .SWOOSH odgovara na prelazak na sve digitalniji svet delujući kao inkluzivno iskustvo za Nike-ovu zajednicu i kreatore. Lansiranje je usledilo nakon Nike-ove akvizicije RTFKT-a, vodećeg modnog i NFT brenda patika. Iskoristivši ovo iskustvo, Nike dalje ulazi u digitalni prostor sa .SWOOSH-om.

U ovom koraku napred za američkog giganta sportske odeće, članovi Nike-a su u mogućnosti da „nauče, prikupljaju i na kraju pomognu u zajedničkom stvaranju virtuelnih kreacija“. Za ovu digitalnu robu se kaže da su artikli kao što su patike i dresovi sa mogućnošću da ih nosite u odabranim video igrama i iskustvima. Pored ovoga, Swoosh je podelio da će neke od ovih kreacija biti donete i u fizički svet. .SWOOSH platforma služi kao mesto ne samo za sakupljanje i kreiranje, već i mesto za kupovinu i trgovinu. Pobednici događaja kao što su izazovi zajednice mogu čak i da zarade autorske honorare za svoje virtuelne ko-kreacije.