/Da vidimo o čemu se radi.

Od njenog brenda odeće za oblikovanje SKIMS i kozmetičke linije SKKN, do njene neočekivane privatne kompanije i partnerstva Beyond Meat, bukvalno nema ničega u šta Kim Kardašijan nije uronila prste. Ovog puta, rijaliti zvezda lansira kolekciju kućnih dodataka kroz njena etiketa za negu kože.

Obožavaoci će znati da je Kim oduvek bila zainteresovana za kućni enterijer, što je primećeno u njenim obilascima i intervjuima za Architectural Digest. U nedavnom razgovoru sa publikacijom, Kardašijan je podelila da lansira asortiman koji će upotpuniti svoju liniju za negu kože, koja se može pohvaliti modernom, minimalističkom estetikom. Linija se sastoji od pet betonskih predmeta — kanistera, kutije za maramice, kante za otpatke, umivaonika i sfernog kontejnera.

Preduzetnica objašnjava: „Želela sam da svaki komad bude vešto napravljen od ručno izlivenog betona — svaki predmet ima svoju jedinstvenu teksturu i efekat kamena sa kitnjastom patinom koja se pojavljuje tokom vremena, tako da nema dva potpuno ista dela… Svi proizvodi napravljeni su od pravog kamena, a onda smo imitirali tu viziju kada smo kreirali konačne verzije, a ja još uvek držim te kamene makete u svojoj kancelariji.” Ona je dalje objasnila upotrebu svake od stavki.

„Posebno mi se dopada kako su okrugli kontejner i kanister savršeni za čuvanje pamučnih jastučića ili za bilo koje sitnice na radnim površinama ili po kući kako bi se stvorila uredna sredina.”

SKKN monohromatska linija kućnih dodataka izlazi 6. oktobra.