/Ovo je sve što znamo o filozofiji.

Nakon svog umetničkog debija pored Nika Kejva i Tomasa Hausaga, Bred Pit nastavlja da se upušta u druge oblasti van filma, sada otkrivajući svoju sopstvenu liniju nege kože, Le Domaine. Osim Holivuda, Pit nosi mnogo šešira, uključujući glumca, producenta, filantropa, proizvođača vina, a sada i novu titulu osnivača brenda za negu kože u svom zajedničkom vlasništvu vinograda, Chateau Miraval, koji je kupio za Anđelinu Džoli 2012. na jugu Francuske.

U intervjuu za Vogue, 58-godišnji multihifenat obećava da će doneti novu „nauku i prirodu liniju osnovnih sredstava za negu kože“ koju je razvio u partnerstvu sa porodicom Perin. Pitu nije strano da radi sa Perinovim jer su oni takođe njegovi partneri u stvaranju Chateau Miraval Cotes de Provence Rose.

Uprkos tome što je vlasnik brenda, Pitt je bio svestan da ne postane lice brenda, želeći da on zaista stoji samostalno. Iako je to slučaj, Pit je bio u praktičnom radu sa celokupnim iskustvom, od korišćenja naučnog razumevanja upotrebe antioksidanata na bazi grožđa do određivanja koja bi od 13 sorti grožđa uzgajanih na imanju u Provansi dala najrelevantnija svojstva. Rezultat je doveo do GSM10, ekskluzivnog molekula koji se nalazi u Le Domaineovoj emulziji za čišćenje, serumu, kremi i tečnoj kremi. Rečeno je da ima svojstva koja pomažu kod starenja i čak deluje kao moćan protivotrov za oksidativni stres.