/Sa novim "staromodnim" logoom.

Čak i najpobožniji pomoćnici Elona Maska i Tviteraši teško bi mogli da opišu prvi Tviter Blu pod Maskom kao nešto više od strašnog neuspeha. Musk se nadao da će Tviter Blu učiniti naprednom pretplatničkom uslugom – i to bi trebalo da bude uspešno, jer bi bilo potrebno 64 miliona plaćenih pretplatnika da bi se zamenili prethodni prihodi Tvitera od reklama i „prethodni nivo troškova“ po Forbsu. Prema Muskovom novom modelu, korisnici bi plaćali 8 USD mesečno za funkcije koje uključuju pristup „plavom ček marku“, znački verifikacije profila koja je prvobitno bila rezervisana za poznate ličnosti, organizacije i novinare. Međutim, Muskovo prvo zaobilaženje sa novim Tvitter Blu-om bilo je kratkog daha, sa imitatorima odobrenim plavim čekovima koji su se predstavljali kao svi, od Coca-Cole do Nintendo-a (od kojih je poslednji bio neki od najsmešnijih memova 2022.).

Juče je Tviter ponovo pokrenuo Tviter Blu sa novim sistemom verifikacije koji će odobriti plave čekove samo članovima koji verifikuju svoj broj telefona i prođu kroz proces „odobrenja“. U pokušaju da se dodatno smanji konfuzija, verifikovane kompanije će sada imati zlatnu kvačicu, dok će verifikovani državni nalozi imati sivu kvačicu. Cena mesečne pretplate od 8 USD ostaće za pristup vebu, dok će iOS pristup koštati 11 USD mesečno. Pored ovih ažuriranja, kompanija je takođe predstavila novi logo inspirisan 80-im koji je u velikoj meri odstupio od bilo kog prethodnog brendiranja.