/Donosimo slike.

Najnovija ponuda kompanije 8 Moncler Palm Angels uzima tragove hedonizma u Majamiju iz 90-ih, isporučena kroz raskošnu kampanju sa supermodelom Naomi Kembel u glavnoj ulozi.

Objektiv od strane fotografa Kuila Lemonsa rođenog u Filadelfiji, kampanja se fokusira na kolekciju sportske odeće koja je u dekadenciji i predstavlja potpuno novu saradnju sa brendom obuće Tod's. Za saradnju, Tod's se udružio sa kreativnim direktorom kompanije Palm Angels, Francesco Ragazzi, podržan ljubavlju prema velikom italijanskom umeću.

„Dosta pričamo o Made in Italy, ali, po mom mišljenju, nikada nije dovoljno. Možda smo previše navikli da budemo okruženi lepotom i ponekad je uzimamo zdravo za gotovo. U stvarnosti to uopšte nije očigledno. Iza brenda kao što je Tod’s krije se posvećenost, istraživanje, zanatsko umeće tima veštih ljudi, ne samo tehnički, već i ljudski, koji prenose svu svoju strast na ono što rade“, napominje Ragazi u saopštenju za javnost.

Izvanredni komad kolekcije je nesumnjivo zlatna Keon jakna, koju Campbell kombinuje sa živopisnim zlatnim pantalonama i Tod's Gommino mokasinkama. Na drugom mestu, kolekcija prikazuje zajednički par Tod's Gommino čizama, ponovo zamišljajući klasične siluete brenda sa samo naznakom razigranosti.