/Treću godinu zaredom.

Kako Spotify Wrapped ponovo dominira društvenim medijima, Bad Bunny je otkriven kao Spotifi-jev umetnik sa najviše striminga u 2022. Ovo je treća uzastopna godina Bad Bunny-ja kao Spotifi-jevog umetnika sa najviše striminga.

Portorikanska superzvezda pridružuje se redovima Tejlor Svift, The Weeknd i K-Pop ikoni BTS kao deo nepotopive grupe u Spotifi-jevih pet najboljih izvođača širom sveta. 2022. je bila godina blokbastera za pevača. Producirajući hit za hitom i hit album, Un Verano Sin Ti, koji je nedavno nominovan za album godine Gremi, takođe je Spotifajev album sa najširim strimingom širom sveta ove godine.

U čast njegovog Spotifi striming dostignuća, kompanija za striming pretvara svoju ikonu srca u omot albuma za Un Verano Sin Ti. U SAD, Drejk je došao na prvo mesto kao najprodavaniji umetnik godine, a Tejlor Svift je sledila na drugom mestu. Bad Bunny je bio treći po broju gledanosti u SAD. Uprkos negativnoj štampi, Ye se takođe pojavio u prvih pet. Singl Harija Stajlsa „As It Was“ sa njegovog albuma Harry’s House nominovanog za Gremi bila je najčitanija pesma širom sveta, dok su pesme Bad Bunny-ja „Me Porto Bonito“ i „Titi Me Pregunto“ bile četvrte, odnosno pete.